چاپ افست بر روی لیوان | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
1407
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1407,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ افست بر روی لیوان

چاپ افست بر روی لیوان

چاپ افست بر روی لیوان

چاپ افست بر روی لیوان

چاپ افست بر روی لیوان یا ماگ با هدف‌های بسیاری انجام می‌شود. شرکت‌ها با چاپ آرم و نشان خود، از آن بعنوان تبلیغ محصولات و نیز هدیه به مشتریان استفاده می‌کنند. چاپ نشان یا آرم شرکت بر روی لیوان یا فنجان تاثیر بسزایی در جذب مشتری دارد و شرکت‌ها با این‌کار برند سازی می‌کنند.
افراد بسیاری با چاپ افست عکس و طرح دلخواه‌شان، لیوان ساده‌ را به هدیه‌ ای زیبا برای تقدیم به دوست یا لیوانی زیبا در کنار میز خود؛ انتخاب می‌کنند.
تنوع بسیار در مدل‌های لیوان، این محصول را به یکی از پر فروش‌ترین‌ها تبدیل کرده است. زرین چاپ با آخرین فناوری روز توانایی چاپ با بالاترین کیفیت بر روی انواع لیوان و فنجان را دارد. از انواع مدل‌های لیوان می‌توان موارد زیر را نام برد:

چاپ افست بر روی لیوان ساده سرامیکی 11oz
چاپ بر روی لیوان 6oz – فنجان
چاپ بر روی لیوان دسته و داخل رنگی
چاپ بر روی لیوان داخل رنگی قاشق‌دار
چاپ بر روی لیوان مخروطی
چاپ بر روی لیوان دسته عروسکی
چاپ بر روی لیوان جادویی (دسته ساده و دسته قلب)
چاپ بر روی لیوان شب‌تاب
چاپ بر روی لیوان لبه‌دار
چاپ بر روی لیوان سرامیکی دوقلو
چاپ بر روی لیوان شیشه‌ای
چاپ بر روی لیوان مدرسه – پلیمری

چاپ ایران زمین پیشرو در ارائه انواع خدمات چاپی : چاپ افست کاتالوگ ، چاپ افست بروشور ،چاپ افست تراکت ، چاپ افست ست اداری ، چاپ افست کارت ویزیت ، چاپ افست برچسب و … 88893140

No Comments

Post A Comment