چاپ افست | توضیح چاپ افست | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
1211
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1211,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ افست بر روی نایلون و فلز

چاپ افست بر روی نایلون و فلز

چاپ افست بر روی نایلون و فلز

نکاتی در چاپ افست بر روی فلز

از آنجا در سيستم‎هاي چاپ جنس مواد چاپ شونده لغزنده است، لذا كنترل ريجيستر شدن رنگها نیز با دشواری بیشتری مواجه می‏‎شود.
در این اين شيوه چاپ نيز با سختی انجام می‏‎گردد. از این رو طراحان و چاپگر در زمان فرایند چاپ افست بايد دقت مضاعفي داشته باشند.
برای کیفیت کار می‏‎توان از دو تكنيك OVERPRINTو TRAPPING استفاده نمود. برای مثال در يك طرح نوشته که به رنگ آبي تن پلات امده ‎است و زير آن رنگ زرد قرار دارد، بهتر است که به منظور جلوگيري از سفيدك از تکنیک TRAPPING استفاده کرد.
در روش چاپ افست بر روی فلز توصیه می‏‎شود كه ترام‎ها از تن پلات جدا شوند چرا که اگر رنگ مشكي به صورت تن پلات (SOLID) در طرح وجود دارد و از سوی دیگر نیز ‎بهتر است ‎كه براي رنگ مشكي تن پلات زينك بصورت مجزا تهيه گردد. علاوه بر این براي رنگهاي ديگر نيز كه به شکل تنپلات و ترام تبدیل شده اند، باید به مثابه رنگ مشكي عمل كرد.

چاپ افست بر روی نایلون

نایلون‎هایی که در فروشگاه‎ها در اختیار مشتریان قرار می‏‎گیرند و به طور کلی نایلون‎ها و جلد مواد غذایی و … نیازمند طراحی و چاپ می‏‎باشند تا اطلاعاتی از قبیل نام تجاری شرکت، ترکیبات محصول، نحوه استفاده از محصول، آدرس و شماره تلفن شرکت و … بر روی آن درج شود.
از این چاپ نایلون اهمیت پیدا می‏‎کند. برای این کار می‏‎تواند از فرایند چاپ افست استفاده کرد که در زیر به شرح آن می‏‎پردازیم.

یکی از نکاتی که برای فرایند چاپ افست بر روی نایلون باید مورد توجه قرار بگیرد، استفاده از کیسه‎های پلی اتیلن به عنوان یک محصول فوق العاده رایج و به صرفه جهت بسته بندی محصولات می‏‎باشد.
از جمله موارد مصرفی این کیسه‎ها استفاده در مصارف صنعتی، تجاری و مواد غذایی می‏‎باشد که موجب افزایش کیفیت چاپ و در نتیجه افزایش میزان مشتریان می‏‎شود.
در چاپ افست می‏‎توان نایلون‎ها در در تیراژهای بسیار بالا و با قیمت کم چاپ نمود. به علت عدم برجستگی و یا فرورفتگی در چاپ افست بر روی نایلونها، می‏‎تواند یک روش کاربردی و مفید باشد.

No Comments

Post A Comment