چاپ افست به بهترین صورت ممکن | توضیح چاپ افست | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
1272
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1272,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ افست به بهترین صورت ممکن

چاپ افست به بهترین صورت ممکن

چاپ افست به بهترین صورت ممکن

چاپ افست به بهترین صورت ممکن

انواع خدمات چاپ‌ معمول به‌ غیر از چاپ افست شامل هلیوگراور، فلکسو، سیلک اسکرین، تامپو، ترموگرافی، چاپ مخمل، چاپ پارچه، لترپرس، داغی، ایچینگ و پوشش UV است، که سفارش‌ دهنده براساس شاخصه‌ های مختلف یکی و یا چند نوع از خدمات چاپ مورد نظر را در کنار یک دیگر برای عرضه محصول خود در بازار مصرفی انتخاب می‌کند. جنس عامل چاپ شونده، کیفیت، تعداد تیراژ و هزینه‌ از عواملی هستند که در انتخاب نوع خدمات چاپ تأثیرگذار است. از دیگر خدمات چاپ می‌توان به چاپ دیجیتال اشاره کرد که برای تعداد پایین تیراژ (زیر 1۰۰۰ عدد) انجام می‌شود. خدمات چاپ تنها در این مرحله به اتمام نمی‌رسد، بلکه پس از این مرحله نوبت به خدمات پس از چاپ می‌رسد که شامل انواع روکش، برجسته سازی، طلاکوبی، صحافی و … است .

چاپ خانه ایران زمین ضمن همکاری نزدیک و چندین ساله با تعدادی از بهترین چاپخانه‌ های تهران، شرایطی را فراهم آورده تا طرح‌های آماده چاپ خود را با بروزترین ماشین‌های چاپ افست موجود در ایران و به بهترین صورت ممکن اجرا نماید و با نظارت دقیق در تمام مراحل پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ، کارهای چاپی ممتازی را به مشتریان خود ارائه دهد.

ماشنهاي چاپ افست از ابعاد 25×35 تا 100×140 وجود دارند و به علت وجود دستگاههاي با ابعاد مختلف بايد دقيقا محاسبه شود كه كار چاپي ما با كدام يك از اين دستگاهها به صرفه تر است چون در تيراژ هاي بالا استفاده از دستگاه مناسب از نظر اقتصادي تفاوت زيادي در كل هزينه ها ايجاد مي كند.

مثلا كاري با ابعاد 25×35 و تيراژ 10000 را ميتوانيم هم با دستگاه 50 ×70 و دو دور چاپ كنيم و هم با دستگاه 100×70 و يك دور . كه چاپ با 100×70 به صرفه تر است. البته بايد هزينه فيلم و زينك را هم در نظر گرفت. و ممكن است در كارهاي با تيراژ متوسط با احتساب هزينه فيلم و زينك تفاوتي در استفاده از دستگاه هاي مختلف از نظر هزينه ايجاد نشود.

No Comments

Post A Comment