چاپ افست تراکت | توضیح چاپ افست | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
1311
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1311,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ افست تراکت

چاپ افست تراکت

چاپ افست تراکت

چاپ افست تراکت

چاپ افست تراکت با توجه به قیمت مناسب و همچنین اندازه و فضای کافی برای نمایش موارد تبلیغاتی امروزه یکی از به صرفه ترین و معمول ترین اقلام چاپی در جهان محسوب میشود. تراکت به صورت معمول با دو مدل متداول کاغذ یعنی: تحریر و گلاسه چاپ می گردد و ما برای سهولت کار شما دو گرماژ مناسب این کار را انتخاب کردیم.

تمام چاپ ها به صورت تمام رنگی و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین های چاپ افست انجام می گردد. زیرا کیفیت چاپ با دستگاه های چاپ افست بسیار بالا تر از کیفیت چاپ دیجیتال است . بر همین اساس چاپخانه ایران زمین با استفاده از به روز ترین دستگاه های چاپ افست تمامی سفارشات شما را می پذیرد .

لیست زیر را برای محصولات مشابهی مانند :

چاپ افست تراکت های تبلیغاتی ، چاپ افست بروشورهای چند لتی ، چاپ افست سربرگ ، چاپ افست سرنسخه پزشکان ، چاپ افست فرم های قرارداد و….

چاپ ایران زمین پیشرو در ارائه انواع خدمات چاپی : چاپ افست کاتالوگ ، چاپ افست بروشور ،چاپ افست تراکت ، چاپ افست ست اداری ، چاپ افست کارت ویزیت ، چاپ افست برچسب و …

همین حالا جهت سفارش چاپ افست تبلیغات خود با مشاورین ایران زمین تماس بگیرید :

88893140

No Comments

Post A Comment