چاپ افست جی تی او چیست | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
1785
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1785,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ افست جی تی او

چاپ افست جی تی او چیست

چاپ افست جی تی او

چاپ افست جی تی او چیست ؟

چاپ افست با توجه به تعداد رنگ ها و ابعادی که قابلیت چاپ آن ها در دستگاه های چاپ افست وجود دارد دسته بندی می شود . دستگاه های چاپ افست در سه مدل وجود دارند . 1 – دستگاه چاپ افست دو ورقی 2 – دستگاه چاپ افست چهار نیم ورقی 3 – دستگاه چاپ افست جی تی او .
از چاپ افست جی تی او معمولا برای چاپ کار هایی با ابعاد کوچک مثل کارت ویزیت یا ست اداری استفاده می شود . ابعاد قابل چاپ در چاپ افست چی تی او 45 * 30 و 35 * 50 می باشد .
کار های چاپی با تیراژ های بالا به وسیله ی چاپ افست انجام می شوند . پس از رد کردن مرحله ی چاپ افست نوبت به انجام کار هایی از قبیل برش دادن و روکش ، صحافی و … می رسد که در مجموعه و مرکز چاپ ایران زمین ( چاپ افست فاطمی ) تمامی این امور قابل انجام هستند . این مجموعه با نظارت کامل و دقیق بر تمامی کار های چاپی اداره می شود .

چاپ افست جی تی او چیست

چاپ ایران زمین پیشرو در ارائه انواع خدمات چاپی : چاپ افست کاتالوگ ، چاپ افست بروشور ،چاپ افست تراکت ، چاپ افست ست اداری ، چاپ افست کارت ویزیت ، چاپ افست برچسب و … 88893140

No Comments

Post A Comment