چاپ افست لیبل | 02188893140 چاپخانه ایران زمین | توضیح چاپ افست |
1493
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1493,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ افست لیبل

چاپ افست لیبل

چاپ افست لیبل

چاپ افست لیبل

چاپ افست لیبل اهمیت بسیار زیادی در امر تبلیغات دارد . به خصوص برای مشاغل تازه تاسیس از اهمیت بالا تری برخوردار می باشد .
نکته ی حائز اهمیت در چاپ لیبل طراحی آن است . اگر طراح بتواند طرح و رنگی جذب کننده طراحی کند که توجه مخاطب را به خود جلب کرده باید بگوییم در این امر بسیار موفق بوده است . لیبل تاثیر بسیار زیادی در فروش دارد . جهت انتخاب رنگ مناسب برای چاپ افست لیبل باید به نوع رنگ بندی ، نوع فونت و نوع کار توجه ویژه داشته باشیم . لیبل یا همان برچسب می باشد . بهتر است برای چاپ لیبل از چاپ افست استفاده کرد . یکی از انواع لیبل که بسار استفاده می گردد لیبل شیشه ای است .

مورد دیگر برای چاپ افست لیبل چاپ لیبل برای CD و DVD است . که جهت تبلیغات استفاده می شود . بسیار پر اهمیت است که در طراحی لیبل برای چاپ افست لیبل به هارمونی رنگ ها در آن دقت کنیم و فونتی خوانا انتخاب کنیم .

چاپ ایران زمین پیشرو در ارائه انواع خدمات چاپی : چاپ افست کاتالوگ ، چاپ افست بروشور ،چاپ افست تراکت ، چاپ افست ست اداری ، چاپ افست کارت ویزیت ، چاپ افست برچسب و … 88893140

No Comments

Post A Comment