چاپ افست با بالاترین کیفیت | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
1161
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1161,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ افست و انواع چاپ

چاپ افست و انواع چاپ

چاپ افست و انواع چاپ

چاپ افست

چاپخانه ایران زمین یکی از بهترین چاپخانه ها در زمینه ی خدمات چاپی و چاپ افست و تکمیلی در ایران می باشد.
برتری ما نسبت به دیگر چاپخانه ها در چاپ افست در استفاده از دستگاه هایی با تکنولوژی روز می باشد تا بتوانیم بهترین کیفیت را در امر چاپ ارائه دهیم .
همواره تاکید ما بر این است که بتوانیم با بکار گیری توانایی مجموعه خود در چاپ افست و تمام زمینه های چاپ خدماتی با کیفیت بسیار بالا را به مشتریان عزیز ارائه دهیم .
در دنیای امروز برای باقی ماندن در میدان رقابت وجود خلاقیت و کیفیت در خدمات و محصولات نکته ای بسیار مهم است .
عمل چاپ به مفهوم انتقال هرگونه نقشی بر روی سطح مورد نظر ( کاغذ ، پارچه ، چوب و… ) به وسیله ی ماده ای مخصوص می باشد .

انواع چاپ

1- چاپ برجسته:در این روش قسمت های برجسته در مقابل غلتک آغشته به مرکب چاپ، رنگ را به خود می گیرد و سپس آنها را به کاغذ منتقل می کند که سطح برجسته باید معکوس نقش مورد نظر باشد تا پس از چاپ شدن برروی کاغذ به صورت صحیح عمل چاپ را انجام دهد.

2- چاپ گود:در این نوع چاپ، نقش ها و تصاویر در سیلندر استوانه ای که سطح چاپ شونده است، به صورت فرو رفته اند. با وجود هزینه ها ی بالای این چاپ به دلیل کیفیت بالا در چاپ اسکناس، تمبر و … در تیراژهای بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

3- سطح صاف:در این شیوه سطح چاپ شونده نه برجسته و نه فرورفته است و خاصیت مواد، حروف و تصاویر مرکب را به خود جذب نمی کند. این شیوه شکل تکامل یافته لیتوگرافی یا چاپ سنگی است. در این شیوه ابتدا نقشی از لوح فلزی به استوانه لاستیکی و سپس به کاغذ منتقل می شود.

تكنولوژي چاپ افست كمي پيچيده است

چاپ افست نوعي از چاپ است كه امروزه به طور بسيار گسترده براي چاپ انواع كتاب ، مجله ، بروشور و كاتالوگ ، پوستر و خلاصه هر چيزي كه قرار است بر روي كاغذ و با تيراژ بالا (معمولاً 1000 عدد يا بيشتر) و نيز با كيفيت بالا چاپ شود مورد استفاده قرار مي گيرد.

No Comments

Post A Comment