چاپ افست و خدمات تکمیلی | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
1387
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1387,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ افست و خدمات تکمیلی

چاپ افست و خدمات تکمیلی

چاپ افست و خدمات تکمیلی

چاپ افست و خدمات تکمیلی

ایران زمین یکی از قویترین چاپخانه های ارائه دهنده خدمات پیش از چاپ، چاپ و خدمات تکمیلی به هنگام در کشور میباشد.
مزیت استراتژیک ما به کارگیری ماشین آلات روز دنیا جهت دستیابی به بالاترین کیفیت در چاپ افست و خدمات تکـمیلیِ بوده و ایـن مجتــمع تکنیــکی ترین راه حـل استــانـدارد از تقاضا، محاسبه، پیشنهاد و ثبت سفارش را در دسترس مشتریان خود قرار می دهد.
ما تاکید زیادی به توانائی مجموعه به صورت توسعه پایدار در محیطی رقابتی در زمینه چاپ و طیف وسیعی از خدمات و ارائه محصولات چاپــــی با کــــیفیت در عـــرض مدت کــــوتاه و فرآیندی پیچیده و منظم داریم.

ماشین های چاپ افست از ابعاد 25×35 تا 100×140 وجود دارند و به علت وجود دستگاه های با ابعاد مختلف باید دقیقا محاسبه شود که چاپ کار با کدام یک از این دستگاه ها به صرفه تر است چون در تیراژ های بالا استفاده از دستگاه مناسب از نظر اقتصادی تفاوت زیادی در کل هزینه ها ایجاد می کند.
مثلا کاری با ابعاد 25×35 و تیراژ 10000 را میتوانیم هم با دستگاه 50 ×70 و دو دور چاپ کنیم و هم با دستگاه 100×70 و یک دور . که چاپ با 100×70 به صرفه تر است. البته باید هزینــه فیلم و زینک را هم در نظر گرفت. و ممکن است در کارهای با تیراژ متوسط با احتساب هزینه فیلم و زینک تفاوتی در استفاده از دستگاه های مختلف از نظر هزینه ایجاد نشود.

دستگاه های چاپ افست در چاپخانه :

سی دی پنج رنگ هایدلبرگ بالاک مدل ۲۰۰۴ چهارونیم ورقی ۱۰۰*۷۰
سی دی چهار رنگ هایدلبرگ مدل ۲۰۰۷ دو ورقی ۵۰*۷۰
سی دی چهار رنگ هایدلبرگ با لاک مدل ۲۰۰۶ دو ورقی ۵۰*۷۰
دو رنگ هایدلبرگ ZP مدل ۲۰۰۰ دو ورقی
لترپرس دو ورقی ۵۰*۷۰

چاپ ایران زمین پیشرو در ارائه انواع خدمات چاپی : چاپ افست کاتالوگ ، چاپ افست بروشور ،چاپ افست تراکت ، چاپ افست ست اداری ، چاپ افست کارت ویزیت ، چاپ افست برچسب و … 88893140

No Comments

Post A Comment