چاپ افست و چاپ فلسکو | چاپخانه ایران زمین : 02188893140 |
1496
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1496,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ افست و چاپ فلسکو

چاپ افست و چاپ فلسکو

چاپ افست و چاپ فلسکو

چاپ افست و چاپ فلسکو

چاپ افست در این روز ها از پر رونق ترین نوع چاپ هاست . دلیل عمده ی آن هم کیفیت بسیار بالایش می باشد . نام دیگر چاپ افست چاپ مسطح یا غیر مستقیم است . زیرا در زینک یا رابط آن برجستگی یا فرو رفتگی وجود ندارد . چاپ افست از تعداد 1000 عدد به بالا شروع می شود کمتر از این تعداد را معمولا با چاپ دیجیتال انجام می دهند . به جز چاپ افست ، چاپ دیجیتال انواع دیگری از چاپ مانند : چاپ هلیوگراور و چاپ فلسکو هم موجود می باشد .

چاپ هلیوگراور از سیلندر ساخته شده و توانایی چاپ در تعداد میلیونی را دارد تفاوت این چاپ و برتری آن نسبت به چاپ افست این است که اگر بخواهیم تعداد میلیونی در روش چاپ افست چاپ کنیم باید زینک های دیگری هم تهیه کنیم در حالی که در چاپ هلیوگراور نیازی به این کار نیست .

چاپ فلسکو :‌ چاپ قابل انعطاف است زیرا در آن از پلیمر هایی از جنس لاستیکی استفاده شده است و مستقیما با سطح مورد نظر در تماس است .

چاپ ایران زمین پیشرو در ارائه انواع خدمات چاپی : چاپ افست کاتالوگ ، چاپ افست بروشور ،چاپ افست تراکت ، چاپ افست ست اداری ، چاپ افست کارت ویزیت ، چاپ افست برچسب و … 88893140

No Comments

Post A Comment