چاپ افست و چاپ لترپرس | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
2497
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-2497,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ افست و چاپ لترپرس

چاپ افست و چاپ لترپرس

چاپ افست و چاپ لترپرس

چاپ افست و چاپ لترپرس

چاپ افست ترکیبی از ویژگی های لترپرس و افست است . چاپ به روش لترپرس هم یکی از انواع چاپ برجسته می باشد . اما تفاوت آن با چاپ افست این است که در چاپ لترپرس حروف مستقیما در تماس با کاغذ هستند . تفاوت دیگر آن با چاپ افست در قابلیت دستگاه های آن ها در تعداد چاپی می باشد . چاپ لترپرس امکان چاپ حداکثر 5000 عدد در هر ساعت را دارد .

چاپ افست و چاپ لترپرس

چاپ ایران زمین یا مرکز چاپ افست فاطمی پیشرو در ارائه انواع خدمات چاپی : چاپ افست کاتالوگ ، چاپ افست بروشور ،چاپ افست تراکت ، چاپ افست ست اداری ، چاپ افست کارت ویزیت ، چاپ افست برچسب و … 88893140

1 Comment
  • چاپ لترپرس
    Posted at 13:02h, 21 دسامبر پاسخ

    میشه لترپرس رو اینج.ری هم تعریف کرد:
    لترپرس، یکی از روش های چاپ برجسته، از قدیمی ترین روش های چاپی است و تا اوایل سال های ۱۹۷۰ عمده ترین روش چاپی بود که در سطح وسیعی مورد استفاده قرار می گرفت.

    اما در مورد لترپرس روش لترپرس یک روش چاپ برجسته هست که در اون تصاویر پس از برخورد مرکب با سطح برجسته لوح از روی اون بر روی مثلا کاغذ منتقل می شوند. روش لترپرس یکی از روشهای اولیه و اساسی چاپ بوده روشی که گوتنبرگ پدر صنعت چاپ اون رو به عنوان یکی از اصلی ترین روش های چاپ ابداع و مطرح کرد. اما اصطلاح لترپرس در اون دیده اولیه که ما بهش داریم شاید اشاره به برجسته بودنه این روش نداشته باشه چون معنی اون « چاپ حروف » هست. دلیله این نامگذاری بیشتر تاریخی هست و به طور خلاصه علتش این هست که روش لترپرس یکی از روشهایی بوده که ابتد از اون برای چاپ حروف چاپی استفاده می کردن و در اون مقطع روشی که برای چاپ تصاویر به کار می رفته عموما جدایه از روش چاپ حروف بوده. پس اساسا از لترپرس برای چاپ حروف استفاده می شده . قدیمی ترین روش کار هم برای آماده کردن لوح چاپ استفاده از روش حروف چینی حروف چاپی سربی در کنار هم و استفاده از اون برای چاپ بوده. که به مرور به ظهور انقلاب صنعتی ، اختراع عکاسی و روش های نوین جای خودش رو به روش های دیگه حروف چینی داد. این یک توضیح مختصری از روش لترپرس بود.

Post A Comment