چاپ افست | چاپ افست کتاب | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
1484
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1484,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ افست کتاب

چاپ افست کتاب

چاپ افست کتاب

چاپ افست کتاب

در این روض از چاپ افست اول تصویر یا متن مورد نظر بر روی زینک انتقال میابد . بعد از آن زینک یا صفحه فلزی را به وسیله ی مواد شیمیایی به خصوصی طوری حساس میکنیم که تنها برای تصاویر و نوشته ها مرکب گیری کند . سپس دور استوانه ی اول پیچیده می شود تا بر اثر فشاز وارده طرح مان روی استوانه 2 بیفتد . بعد از این مرحله تصویر یا نوشته ما از روی استوانه دوم به استوانه سوم که کاغذ روی آن پیچیده شده انتقال میابد .
هزینه چاپ افست کتاب با توجه به قیمت روز کاغذ محاسبه می شود و تنها تیراژ بالای هزار عدد را به روش چاپ افست چاپ می کنند در غیر این صورت با چاپ دیجیتال چاپ می شود .

در چاپ افست فرایند چاپ به دلیل اجرای مراحل پیش از تولید معمولا طولانی تر از چاپ دیجیتال است اما کیفیت بالای چاپ افست با چاپ دیجیتال قابل مقایسه نیست. در چاپ افست امکان چاپ تیراژ های بالا وجود دارد و هزینه چاپ در چاپ افست نسبت به چاپ دیجیتال ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد . در چاپ افست بلافاصله پس از تقاضا کتاب چاپ می شود و از مزایای اصلی چاپ افست این است که رنگ ها در آن زنده تر می باشند.

چاپ ایران زمین پیشرو در ارائه انواع خدمات چاپی : چاپ افست کاتالوگ ، چاپ افست بروشور ،چاپ افست تراکت ، چاپ افست ست اداری ، چاپ افست کارت ویزیت ، چاپ افست برچسب و … 88893140

No Comments

Post A Comment