چاپ افست روی PVC چیست | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
1360
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1360,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ افست روی PVC

چاپ افست روی PVC چیست

چاپ افست روی PVC

چاپ افست روی PVC شفاف

چاپ افست روی هر جنسی ویژگی ها و کنترلهای خاص خود را دارد، از جمله مواردی که در زمان چاپ نکاتی را باید در آن رعایت کرد، جنس PVC شفاف است. با کمی دقت کالاهای بسیاری را در بازار خواهید دید که برای درج اطلاعات و نام روی آنها لیبل PVC چسبانده شده است، از جمله بسیاری از مام رولت ها، شامپوها و ….

معمولا از جنس لیبل PVC شفاف برای درج اطلاعات بر روی ظروف نوشابه استفاده می شود با در نظر گرفتن این نکته موارد زیر را مورد بررسی قرار می دهیم:

در طراحی لیبل حتما رنگ ماده ای که در ظرف pet ریخته می شود یا رنگ خود ظرف (در حالی که ظرف pet شفاف نباشد) را در نظر داشته باشید.
حتما در زیر هر نوشته یا شکلی رنگ سفید چاپ شود بدین معنی که بستر هر نوشته یا نقش قبل از چاپ رنگهای دیگر بایستی سفید چاپ شود.
لیبل بعضی از محصولات که در ظرف pet شفاف قرار دارند هم از داخل ظرف و هم از خارج بر روی آنها چاپ صورت گرفته است. برای این منظور عملیات چاپ کمی طولانی تر خواهد بود بدین ترتیب که ابتدا نوشته های داخل لیبل به شکل ناخوانا چاپ می شود، به دنبال آن تن پلات سفید روی همه لیبل قرار می گیرد و در آخر نوشته های رو به شکل خوانا چاپ می شوند، دقت کنید که رنگ سفید باید جلا و درخشندگی لازم را داشته باشد به همین منظور رنگ سفید در حالت خاصی باید چند بار چاپ گردد.

چاپ ایران زمین پیشرو در ارائه انواع خدمات چاپی : چاپ افست کاتالوگ ، چاپ افست بروشور ،چاپ افست تراکت ، چاپ افست ست اداری ، چاپ افست کارت ویزیت ، چاپ افست برچسب و … 88893140

No Comments

Post A Comment