چاپ رول آپ با کیفیت | رول آپ | پاپ آپ | چاپ پاپ آپ | چاپخانه ایران زمین
15859
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-15859,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ رول آپ با کیفیت

چاپ رول آپ با کیفیت

چاپ رول آپ با کیفیت

چاپ رول آپ با کیفیت

در کل بهر چیزی که قابلیت جمع شدن در سازه را دارا باشد رول گفته میشود ، حال باید رول آپ را که سازه ای پرتابل میباشد و کاربردهای فراوانی اعم از نمایشگاهی ، تبلیغاتی و… دارد را بر این اساس معرفی کنیم.
سازه ی آلومینیوم یا پایه استند رول آپ از اهمیت ویژه ای در انتخاب آن دارد ولی نکته ای که بسیار حائز اهمیت میباشد و قالبا به آن توجهی نمیشود چاپ یا بنر یا پلاتی میباشد که بر روی آن بعنوان تبلیغ شما چاپ میشود نصب رول آپ و پاپ آپ بسیار ساده است.

چرا چاپ رول آپ محبوب است؟

زمانی که شما قصد دارید کیفیت و زیبایی ارائه ی خود را از سطح استندهای معمولی ارتقا دهید به رول آپ ها روی می آورید. آنها ظاهر زیباتری دارند و البته، دوام و ماندگاری بالاتری خواهند داشت.

رول آپ ها چه انواعی دارند؟

این نوع چاپ را میتوان بسته بر معیار و مولفه های فراوانی طبقه بندی کرد. رنگ پایه، چاپ یک طرفه یا دو طرفه، سایز و بسیاری دیگر. اما بنظر ما کلی ترین روش طبقه بندی، ثابت یا گردان بودن پایه ی چاپ رول آپ است.

بعضی از چاپ های رول آپ موتور دارند و خودکار با فشردن یک کلید باز و بسته میشوند (بیشتر نمونه های بزرگ) و بعضی دیگر بصورت مکانیکی و دستی.

برای داشتن بهترین رول آپ با کیفیت کافیست با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید تا در نمایشگاه و جایی که میخواهید رول آپ را قرار دهید بدرخشید .

چاپخانه ایران زمین در سازه های نمایشگاهی فعالیت درخشانی دارد و در زمینه کیفیت بالاترین درجه را دارد پس برای داشتن یک رول آپ با کیفیت با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید.

 

No Comments

Post A Comment