چاپ کاتالوگ تخصصی در ایران زمین | چاپ کاتالوگ پنج رنگ و یادداشت های تبلیغاتی
16249
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16249,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ کاتالوگ تخصصی

چاپ کاتالوگ تخصصی

چاپ کاتالوگ تخصصی

چاپ کاتالوگ تخصصی در ایران زمین

چاپ کاتالوگ تخصصی به دلیل برخوردار بودن از تعداد صفحات بیشتر علاوه بر معرفی و ترویج اهداف سازمانی به شرح ریز مشخصات و ظرایف موضوع و کالا می پردازد. چاپ کاتالوگ حرفه ای و ایده آل با ساختار گرافیکی مناسب بدیهی است نقش بسزایی در بازار هدف دارد. پیشنهاد میکنیم قبل از طراحی حتما از تجربه کارشناسان خبره استفاده نمایید.

یکی از عوامل مهم در چاپ کاتالوگ در نظر گرفتن بودجه و هزینه مورد نظر است . قبل از اقدام به فرایند چاپ کاتالوگ ، شما باید یک ایده مالی برای تخصیص دادن به کار داشته باشید . دانستن هزینه های چاپ کاتالوگ و بروشور می تواند بسیار در استفاده عاقلانه از بودجه تان به شما کمک کند . صاحبان کسب و کار اغلب از طریق چاپ کاتالوگ و ارائه آن ، بهترین معاملات محصولات خود را انجام می دهند ، از عوامل مؤثر در هزینه های کاتالوگ : ابعاد کار ، نوع کاغذ ، گراماژ کاغذ ،تعداد رنگ ، خط تا ، تیراژ ، روکش ، نوع صحافی و هزینه بسته بندی و ارسال است . به طور معمول صفحات جلد کاتالوگ از کاغذ گلاسه 250 و 300 گرم و صفحات داخلی گلاسه 150 و 170 گرم می باشد ،سایز پرمصرف A4 به دو صورت عمودی و افقی می باشد ، که صحافی آن بصورت منگنه ساده یا لوپ و در صفحات بالاتر چسب گرم می باشد.

تماس با بخش چاپ کاتالوگ تخصصی ایران زمین

با توجه به گستردگی شیوه های چاپ کاتالوگ پنج رنگ نظیر سایز، جنس، صحافی و خدمات پس از چاپ مختلفی که می توان برای این محصول در نظر گرفت، تهیه لیست قیمت جامع برای آن امکان پذیر نمی باشد و برای محاسبه قیمت دقیق نیاز به جزئیات می باشد، لذا در زیر تنها قیمت چند نمونه ساده از انواع چاپ کاتالوگ و بروشور قرار داده شده و برای استعلام قیمت کاتالوگ های اختصاصی تر کافیست با کارشناسان ما مشاوره نمایید.

مطالب مرتبط:
نکات چاپ و طراحی کاتالوگ
نکات طراحی یک کاتالوگ خوب

No Comments

Post A Comment