کد رنگ های چاپ افست | چاپخانه ایران زمین | 02188893140 |
1397
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1397,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

کد رنگ های چاپ افست

کد رنگ های چاپ افست

کد رنگ های چاپ افست

کد رنگ های چاپ افست :

در چاپ افست کد رنگ cmyk هر رنگ تشکیل شده از درصد های مختلف چهار رنگ اصلی می باشد و این موضوع در بخش طراحی پلاک و مارک بسیار اهمیت دارد ، زیرا وقتی رنگ ها در طراحی از روی جدول کد انتخاب شوند در نتیجه بر روی چاپ افست offset همان رنگ دلخواه در طراحی پدیدار می گردد.
رنگ CMYK حاصل از چهار رنگ اصلی cyan آبی یا فیروزه ای – magenta صورتی یا ارغونی – yellow زرد – black سیاه – می باشد و این اسم برگرفته از حروف اول چهار رنگ اصلی است.
بعضا پیش می آید که افراد غیر متخصص اقدام به طراحی می نمایند و بعد از چاپ ، رنگ خروجی دستگاه چاپ افست با چیزی که در مانیتور طراحی دیده اند بسیار متفاوت است و علت پیش آمدن این مشکل استفاده نکردن از کدهای استاندارد در طراحی است.
چاپ افست را شاید بتوان دقیقترین ابزار صنعتی ساخته دست بشر دانست ، به دلیل اینکه جابه جایی در کمتر از نیم میلی متر در آن تاثیری دارد که چشم های غیر متخصص نیز متوجه آن خواهند شد.

بنابراین شناخت و تسلط بر تکنیک های چاپ افست مارا در انجام کار با خروجی های دقیق تر و در نهایت چاپ افست با کیفیت و عالی رهنمون می سازد.

با توجه به حضور مانتیور های LCD – LED که دارای نور بسیار شفاف میباشند رنگ های متفاوتی از آنچه دیده میشود در چاپ افست خواهیم داشت. اولین تلاش ما باید کالیبره کردن مانیتور در صورت امکان یا استفاده از مانیتور های کالیبره نوری باشد.

چاپ ایران زمین پیشرو در ارائه انواع خدمات چاپی : چاپ افست کاتالوگ ، چاپ افست بروشور ،چاپ افست تراکت ، چاپ افست ست اداری ، چاپ افست کارت ویزیت ، چاپ افست برچسب و … 88893140

No Comments

Post A Comment