چاپ استیکر مات و موارد کاربرد آن|چاپخانه ایران زمین|02188893140
16962
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16962,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ استیکر مات و موارد کاربرد آن

چاپ استیکر مات و کاربرد آن - چاپخانه ایران زمین 88893140

چاپ استیکر مات و موارد کاربرد آن

چاپ استیکر مات و موارد کاربرد آن چیست؟

چاپ استیکر مات و موارد کاربرد آن ، چاپ استیکر مات برای مکان هایی که نیاز به عدم بازتاب نور است بسیار مناسب است. چاپ استیکر مات نور را منعکس نمی کند، در حالی که چاپ استیکر براق در بازتاب نور تاثیر گذار است.

مطلب بیشتر : کاربردهای مختلف چاپ استیکر

کیفیت های متفاوت چاپ استیکر مات

– چاپ استیکر مات با دستگاه اکو سالونت

– چاپ استیکر مات با دستگاه outdoor

چاپ استیکر مات با دستگاه اکو سالونت کیفیت بسیار بالایی دارد و دقیقاً همانند پوستر چاپ میشود . برای فضای داخل و جاهایی که نور فراوانی دارند بسیار مناسب است و ضد آلرژی میباشد ، چرا که با جوهرهایی چاپ میشود که سازگار با محیط زیست هستند.

چاپ استیکر مات با دستگاه outdoor مخصوص فضای باز میباشد و برای شیشه فروشگاهها و ماشینهای پخش مورد استفاده قرار میگیرد . کیفیت پایینتری نسبت به دستگاه اکوسالونت دارد ولی ماندگاری طولانی تری دارد. این نوع از چاپ با جوهر آمریکایی انجام میشود و ماندگاری سه ساله برای شیشه مغازه ها و یک ساله برای روی ماشین های پخش دارد چون تردد این خودروها بسیار بالا است پس عمر استیکر ها کمتر می شود.

استیکر ها معمولاً و در اکثر موارد به صورت براق چاپ میشوند مگر اینکه مشتری بخواهد استیکر مات چاپ کند . چاپ استیکر های مات معمولاً برای فضای داخل و یا جاهایی که نور فراوان دارند استفاده میشود . چرا که به دلیل خاصیت مات بودن آنها انعکاس نور را بعد از چاپ ندارند. قیمت چاپ استیکر مات و براق تفاوتی با هم ندارد  در هنگام سفارش چاپ استیکر بهتر است به مات و براق بودن آن تاکید کنید.

مطلب پیشنهادی : چاپ استیکر و لیبل

چاپ استیکر مات و موارد کاربرد آن

موارد کاربرد چاپ استیکر مات :

چاپ استیکر های مات معمولاً برای مصارف داخل فضای بسته کاربرد دارند. چرا که استیکر مات اصولاً گرد و خاک را بیشتر جذب میکند و سخت تر تمیز میشود .

البته عمده دلایل استفاده از استیکر مات این است که شما میخواهید دیواری را برای چاپ لوگو استفاده نمایید و از آن به عنوان دیوار عکاسی استفاده نمایید . پس در این صورت حتماً نیاز به چاپ استیکر مات خواهید داشت. شما همچنین میتوانید بعد از چاپ استیکر مات آنرا لمینیت نمایید تا تمیز کردن آن آسیبی به کار چاپ شده شما نرساند . وقتی که کار چاپ شده لمینیت مات شود ، شما به راحتی و با خیال آسوده میتوانید از هر ماده تمیز کننده ای برای تمیز کردن استیکر استفاده نمایید.

مطلب پیشنهادی : چاپ استیکر تهران

چاپ استیکر مات و براق-چاپخانه ایران زمین 88893140

چاپ استیکر چه فایده ای دارد ؟

استیکر برای چاپ و تبلیغات در محل های پر رفت و آمد بسیار مناسب است. بارها و بارها شما شاهد نصب استیکرها در محل های پر رفت و آمد نظیر مغازه ها، فروشگاه ها، اتوبوس و … بوده اید. چاپ استیکر از مناسب ترین تبلیغات گروهی محسوب می شود.

چاپ استیکر مات و موارد کاربرد آن-چاپخانه ایران زمین

چاپ استیکر مات بهتر است یا براق؟

باید بگوییم این موضوع کاملاً سلیقه ای میباشد و به انتخاب شما مشتریان عزیز بستگی دارد . ولی اگر نظر ما را میخواهید، پیشنهاد ما برای فضای داخل استیکر مات و برای ماشینهای پخش و استیکرهایی که در فضای باز استفاده میشود قطعاً نوع براق آن میباشد . چرا که با کوچکترین شستشو همانند روز اول تمیز خواهد شد . در طول تجربه کاری ما بیش از ۹۸٪ ماشینهای پخش از استیکر براق استفاده نموده و از آن خیلی راضی بوده اند، ولی کسانی که ماشینها را برای نمایشگاه یا مصارف خاص میخواهند آن را به صورت مات چاپ میکنند .

از دیگر مصارف چاپ استیکر مات میتوان به عنوان پوستر در فضای داخلی و بر روی شیشه یا دیوار اشاره نمود . البته برای استفاده از استیکر در فضای داخل پیشنهاد ما چاپ استیکر مات میباشد.

مطلب پیشنهادی : چاپ استیکر تبلیغاتی اتوبوس

چاپ استیکر مات-چاپخانه ایران زمین 88893140

فواید چاپ استیکر مات و براق چیست ؟

هر یک از استیکرهای مات و براق استفاده های خاص خود را دارند. تفاوت در توانایی منعکس کردن و یا نکردن نور بین این دو استیکر باعث شده که کاربردهای خاص خود را پیدا کنند.

چاپ استیکر مات برای فضای داخلی و بخصوص در جاهایی که نیاز به عدم منعکس شدن نور وجود دارد استفاده می شود. به عنوان مثال در فضای عکاسی نیاز به منعکس شدن نور از استیکر نیست که چاپ استیکر مات برای این گونه مکان ها بسیار مناسب است. با این وجود جذابیت چاپ استیکر براق نیز خاص بودن خودش را دارد که در جلب نظر مخاطبان بسیار موثر است.

اگر متنی یا عکسی که در چاپ استیکر به کار رفته است برایتان اهمیت دارد که حتما افراد رهگذر آن را ببینند بهتر است از چاپ استیکر مات را سفارش دهید که عکس و متنی که مورد نظرتان است به راحتی در نظر رهگذر قرار بگیرد.

چاپ استیکر مات-چاپخانه ایران زمین

چاپ استیکر در هر مدل را به ما بسپارید 

در متن بالا راجع به چاپ اسیتکر مات و موارد کاربرد آن اشاره کردیم ، برای اینکه هر نوع چاپ استیکر با  طرح و مدل دلخواه خود را با کیفیت بالا به چاپ برسانید کافیست با بهترین چاپخانه تهران ، چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید. این چاپخانه بهترین چاپ استیکر را با قیمت مناسب برای شما عزیزان انجام میدهد فقط کافیست با کلیک بر روی دکمه ی زیر با آنها تماس بگیرید.

No Comments

Post A Comment