چاپ پاپ آپ در انواع مختلف با قیمت ارزان | چاپخانه ایران زمین | 02188893140
17066
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17066,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ پاپ آپ در انواع مختلف

چاپ پاپ آپ در انواع مختلف-چاپخانه ایران زمین

چاپ پاپ آپ در انواع مختلف

چاپ پاپ آپ در انواع مختلف

چاپ پاپ آپ در انواع مختلف برای نمایشگاه ها قابل استفاده است که بنا به نیازتان میتوانید از چاپخانه مورد نظر سفارش دهید. برای اینکه بدانید چاپ پاپ آپ در چه نوعی مورد نیازتان است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مطلب بیشتر : مزایای استفاده از رول آپ

مزایای چاپ پاپ آپ چیست ؟

از مزایای چاپ پاپ آپ میتوان به راحتی در نصب آن اشاره کرد که زمان نصب و راه اندازی آن بسیار سریع است و نیازی نیست که مدت طولانی برای نصب آن تلف کنید.

از دیگر مزایای چاپ پاپ آپ میتوان به جابجایی آسان آن است ، که هیچ خرابی در صورت جابجایی صورت نمیگیرد.

اندازه ی پاپ آپ معمولا در سایز های متفاوت است که میتوانید هر سایزی را برای برندسازی و چاپ تبلیغات غرفه ی نمایشگاهیتان در نظر بگیرید که بعضی از استند های پاپ آپ به قدری بزرگ هستند که به عنوان یک بیلبور تبلیغاتی بزرگ در نمایشگاه به همه ی افراد نشان داده خواهد شد.

برای جابجایی پاپ آپ معمولا از کیف های چرخی در سایز های بزرگ استفاده می شود که همین امر هم پاپ آپ شما را سالم نگه میدارد هم اینکه جابجایی آسان صورت میگیرد.

مطلب مرتبط : درخشش در نمایشگاه ها با چاپ رول آپ

چاپ پاپ آپ در انواع مختلف-چاپخانه ایران زمین 88893140

چاپ پاپ آپ در چه مدل هایی انجام می شود ؟

بی‌شک همه ی شما در نمایشگاه ها بیلبوردهای بزرگ تبلیغاتی کنار غرفه ها و یا داخل غرفه ها مشاهده کرده اید که به این بیلبوردهای تبلیغاتی معمولا به صورت چاپی و دارای تبلیغات و لوگوی غرفه هستند به این سازه ی چاپی ، پاپ آپ گفته می شود.

چاپ پاپ آپ معمولا در سایز های بزرگ به چاپ می رسند که با داشتن صفحه ای بزرگ جلوه ی زیبایی به تبلیغات شما میدهد و باعث میشود همه ی افراد رهگذر آن را از دور و نزدیک به راحتی مشاهده کنند .

سازه ی پاپ آپ معمولا از جنس آلومینیوم است و به همین منظور دارای وزن کم و سطح بزرگی است.

این سازه ی نمایشگاهی به راحتی جمع آوری و پیاده سازی می شود و به دو نوع کلی تقسیم می شود که شامل موارد زیر است :

1- چاپ پاپ آپ به صورت تخت

2-چاپ پاپ آپ به صورت منحنی

این دو مدل از چاپ پاپ آپ است که هر یک از مشتریان با توجه به سلیقه ی شخصیشان و نوع تبلیغاتی که میخواهند ، انجام میدهند.

مطلب پر بازدید : چاپ استیکر دیواری

چاپ پاپ آپ در انواع مختلف با کیفیت - چاپخانه ایران زمین

کاهش هزینه ها با چاپ پاپ آپ 

از آنجایی که هزینه ی تبلیغات و اجاره ی غرفه در نمایشگاه ها زیاد است معمولا غرفه داران دنبال هزینه های کم برای تبلیغات هستند یا از نیروی کاری خودشان برای تبلیغات و جذب مشتری استفاده می کنند.

اما با چاپ پاپ آپ میتوانید به عنوان یک چارچوب اطراف غرفه ی خود استفاده کنید با این کار هم در هزینه ها صرفه جویی میکنید هم اینکه تبلیغات بهتر انجام می شود.

شاید از خودتان بپرسید که پاپ آپ میتواند به عنوان یک غرفه عمل کند ؟ باید به شما بگوییم که بله این کار انجام شدنی است .

چاپ پاپ آپ به دلیل اینکه در اندازه های بزرگ انجام می شود به عنوان دیوارهای غرفه عمل می کند به همین منظور میتوانید بدون پرداخت هزینه های بالا برای اجاره ی غرفه ها استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی : غرفه آرایی با چاپ رول آپ و پاپ آپ

چاپ پاپ آپ در انواع مختلف

نکاتی که در چاپ پاپ آپ باید توجه کنید ! 

*استفاده از رنگ مناسب که با محیط غرفه و زمینه ی کاری شما همخوانی داشته باشد.

*نوشته های زیادی روی پاپ خود استفاده نکنید چون همین امر باعث می شود که ظاهر پاپ آپ شما شلوغ به نظر برسد و منجر به مانع جذب مشتری های گذری خواهد شد پس بهتر است از شلوغ کردن پاپ آپ خودداری کنید.

*چاپ لوگو و آرم شرکت در هنگام چاپ پاپ آپ میتواند در تبلیغات غرفه ی نمایشگاهی شما موثر واقع شود ، همچنین میتوانید از چاپ شعار های تبلیغاتی یا جملات شعاری زیبا هم استفاده کنید تا مشتریان بیشتری را جذب کنید.

*چاپ پاپ آپ را باید به تیم حرفه ای بسپارید تا آن ها بتوانند به صورت حرفه ای و با کیفیت انجام دهند.

تمام نکات بالا را باید دقت کنید و در هنگام چاپ و طراحی پاپ آپ به کار ببرید تا بتوانید نتیجه ی خوبی را بگیرید ، مشتریان بیشتری را به غرفه ی خود جذب کنید تا درآمد بالایی از فروش محصولاتتان کسب کنید.

چاپ پاپ آپ نمایشگاهی خود را به ما بسپارید ! 

برای چاپ پاپ آپ با قیمت مناسب و کیفیت بالا میتوانید با بهترین چاپخانه در تهران ، چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید.

چاپخانه ایران زمین با در نظر گرفتن نیاز مشتریان میتواند چاپ پاپ آپ ، چاپ رول آپ را با کیفیت بالا ، استفاده از جوهر های مرغوب انجام دهد تا شما بتوانید در غرفه ی نمایشگاهی خود بدرخشید و مشتریان زیادی را جذب کنید در نتیجه ی درآمد بالایی کسب کنید.

کافیست برای در ارتباط بودن و سفارش پاپ آپ و رول آپ مورد نظرتان روی دکمه ی زیر کلیک کرده تا با چاپخانه ایران زمین  بدون اتلاف وقت تماس بگیرید.

No Comments

Post A Comment